beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Baby...

Av Becca - 2 februari 2014 13:09

 

Yes! Äntligen har jag hittat ett sätt att ladda över bilder så här har ni en färsk alledes ny bild av Jocer :D

Den lilla tjockisen sod och stirrade in i köket och tiggde uppmärksamhet. Neej jag hade inte hunnit rykta där så klaga inte på pälsen hehe...

Jag laddade över lite bilder på Jocer och någon bild på mig men jag undrar om jag ska publicera den,eller ge fan i det.

Hursomhelst har ni den andra bilden jag tog och FÖRLÅT för att bilden vart urusel föratt jag speglas i ögat...

 

Kolla på hans mysiga päls!!

 
 
SS

SS

2 februari 2014 21:34

He is so FLUFFY! *.*

http://ss-blogg.bloggplatsen.se

Becca

2 februari 2014 23:13

I know! Men det tar dessvärre tre år att rykta...

 
Caitlin

Caitlin

2 februari 2014 22:55

Aaaw va fina bilder =)
Klart du ska ladda upp den andra bilden!
Kram

http://NotFadeAway.bloggplatsen.se

Becca

2 februari 2014 23:56

Läste just din blogg, en blandning av skratt och obehag. 14 år?!! Jag ä ett år yngre men vet fan bättre..okey jag vred mig av skratt men hälsa killarna att dubbel kolla åldrarna innan dom tar hem dom på tebjudning!
Annars kan de gå illa till :D
Ajja jag måst väll, haha jag sitter med en fågel på näsan :D
kram

 
Manda

Manda

4 februari 2014 12:11

ÅÅÅHHH Så fin han är din baby <3 =)

Jättefina bilder i de senaste inläggen och novellen var asbra!
Gråter ju floder men sant hur snabbt livet kan förändras!

Kram på dig

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

4 februari 2014 15:33

Världens bästa ä han♥
Taaack trots den upp f*ckade kvalitén?
Haha jag kom på den när jag låg i soffan, hehe...
kraaaaaam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards